Vreemd heel vreemd

Gisteren spraken ze nog over officiële 6 Corona patiënten in de provincie Groningen en nu vandaag over 11…
Waarom geen 12? Er stond immers vandaag op rtvnoord.nl dat er 6 medewerkers van het UMCG besmet zijn, en bij mij is 6+6 nog altijd 12.

Verder was de parkeerplaats van de supermarkt alweer vol, mensen zijn nog steeds aan het hamsteren dus.
Aan de ene kant snap ik het wel maar aan de andere kant, er zijn nog meer mensen dan alleen die mensen die op dat moment aan het hamsteren zijn en ook graag wat eten, drinken enzovoorts willen.
Nee, ik ben vandaag nog niet bij de supermarkt geweest, ik kwam erlangs en zag hoe druk het al was in het eerste kwartier dat de winkel geopend was.

Dan lees je ook nog op de Telegraaf.nl dat er een knokpartij is geweest om wc-papier…
Ik snap deze mensen heel goed dat ze er wat van willen zeggen, tegen de wc-papier hamsteraar, maar dat er nu geweld bij te pas moet komen…
Nu weet ik natuurlijk niet wie er met het geweld begonnen is, de hamsteraar of mensen die commentaar hadden op de hamsteraar, maar met geweld lost je deze wc-papier probleem niet op.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Aangepaste tijden voor bedrijven en winkels :-(

Als de dood voor de dood, en het gaat nog maanden duren.

Bang