Bang

Dit heb ik gisteravond geplaatst op mijn persoonlijke Facebook tijdlijn.

Ik plaats wel grapjes of opmerkingen over de Corona op mijn eigen Facebook tijdlijn, maar eigenlijk ben ik heel erg bang.
Ik weet wel, er zijn er maar 6 (officiële) besmettingen in Groningen, maar voor je het weet....
Als je ze hoort tijdens de persconferentie, dan zijn het voornamelijk de ouderen en mensen met verminderde weerstand die ziek worden of erger.
Maar die mensen die op vakantie zijn geweest naar bijvoorbeeld Lombardije, die hadden vast geen verminderde weerstand en het waren geen oudere mensen... Maar mensen van onze leeftijd of jonger, deze zijn ook goed ziek geweest of zijn nog ziek.
Ik schrijf dit niet om jullie ook bang te maken, maar meer om te laten zien dat ze in Den Haag niet eerlijk zijn (in mijn ogen)
Ik probeer me groot en sterk te houden voor de kinderen, maar het wordt wel steeds moeilijker...
Ik hoop iedere keer weer wakker te worden uit deze boze droom, maar helaas is het geen boze droom...
Je wordt keer op keer met de neus op de feiten gedrukt, zodra je het nieuws ziet of leest en dan lees je ook nog dat ze in Italië vinden dat Nederland het niet goed aanpakt...
In mijn hoofd ben ik continu bezig te bedenken hoe aan te pakken...
Hamsteren dat doe ik niet, kan trouwens ook niet als de winkels al leeg zijn door mensen die wel hamsteren.
Ik wil gewoon lekker leven, net als voor de Corona, maar door de berichtgeving en lege winkels gaat dit niet lukken.
Ik kan natuurlijk mijn hoofd in de zand steken, en doen dat er niks aan de hand is, maar dat is verre van verstandig.
Ik ga zo proberen te slapen en niet te piekeren en zorgen maken om deze situatie.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Aangepaste tijden voor bedrijven en winkels :-(

Als de dood voor de dood, en het gaat nog maanden duren.